Да ме подслушват, но!

Нямам куче, нямам любовница, нямам и тайни сметки в чужди банки. Тогава защо ме подслушват? Личното ми пространство вече не е лично отдавна. Някой знае с коя спя и колко. Няма лошо бих си казал, ако подслушването беше регламентирано, т.е. както предвижда законът. Защото законното подслушване е специално разузнавателно средство за събиране на доказателства обикновено при дела на специален отчет, които са засекретени. Тоест, когато е законно, въпреки че знаят за новата ми любовница, не могат да използват тази информация за други цели.
А какво става, когато ме подслушат незаконно?
Информацията от незаконно подслушване няма никаква юридическа стойност. Дори незаконните записи да съдържат данни, че някой извършва престъпление, те не могат да служат като доказателство пред съда. Оттук следва, че ако ме слушат извън регламента на закона, събраната информация ще се използва пак за незаконни цели. При изпълнението на професионалните си задължения звъня на проститутки и бандити, на лица, които са заплаха за националната сигурност, на тази или онази страна от Москва до Истанбул, от Белград до Кавала. Това ми е работата.
Не е страшно да съм подслушван. Въпросът е как информацията може да бъде използвана. Радвам се, че ме подслушват, но ако е за пред съда, а не за групата на Вуйчото.

Нахит Догу
в. "Нов живот"
08.01.2011